Heeft u een klacht?
In onze werkwijze is alles erop gericht om u goed en correct van dienst te zijn. Mocht u desondanks niet tevreden zijn, dan vernemen we dat graag. Dan zoeken we samen met u een passende oplossing. Een klacht geeft ons de kans eventuele fouten te herstellen en onze dienstverlening te verbeteren. Wij nemen elke klacht serieus en behandelen die met grote zorgvuldigheid.
Klachtenformulier
U kunt voor uw formele klacht gebruik maken van het klachtenformulier. Dat kunt u hier downloaden:
Vul het ingevulde formulier per e-mail naar klachtenregeling@auxiliumadviesgroep.nl.
Auxilium stuurt binnen vijf werkdagen een reactie. Mocht dit door omstandigheden langer duren, dan ontvangt u hiervan bericht en wordt u geïnformeerd over de verdere procedure.
Reglement voor klachtbehandeling
In het Reglement voor klachtbehandeling wordt omschreven wat u van onze samenwerking met Auxilium Adviesgroep kunt verwachten.
In verband met de beroepsreglementering voor de accountancy registreren wij alle klachten en verwerken we die in de evaluatie van ons kwaliteitssysteem. Vanzelfsprekend wordt alle informatie zorgvuldig en vertrouwelijk behandeld.